דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרון בקניית משאית יד שניה 

מאת    [ 23/10/2011 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 3296 פעמים ]

קניית משאית זה עסק יקר. היתרון בקניית משאית יד שניה הוא החיסכון במחיר, שמגיע לאלפי שקלים. תוחלת החיים הארוכה של כל משאית מאפשרת לכם לקנות משאיות יד שניה שיתפקדו להרבה שנים, אך דווקא מה שמתחיל כחיסכון יכול להוביל אתכם להפסדים כבדים - אם לא תדעו לבחור חברה טובה ומוכר אמין.

איך בוחרים משאיות יד שניה?

הקריטריונים שצריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים משאית הם רבים. החשובים שבהם הם שם החברה, המפרט והמוכר של הרכב. תמיד חשוב לדעת ממי אנחנו קונים, ובמיוחד כאשר רוצים ליהנות מהיתרון שבקניית משאיות יד שניה. 

הפיקוח על תחום זה בארץ חלש מאוד ויש מוכרים שמנצלים את זה בשביל למכור לקונה התמים משאית במצב גרוע. לצערנו, יש גם מוסכים שתמורת תשלום 'מתחת לשלוחן' מוכנים להעביר משאית פגומה כמשאית תקינה לכל דבר.

אומנם לחלק מכם יראה שכמות המוסכים שמשתפים פעולה עם מוכרי המשאיות היא קטנה, אך בפועל מדובר בתופעה רחבה הרבה יותר ממה שרוב האנשים חושבים. במקרים אלו גם הבדיקה המקיפה ביותר לא תוכל לספק את הביטחון הדרוש שהמשאית היא משאית בטוחה.

ים של אפשרויות - חיפוש משאית בלוח משאיות

אומנם לוחות יד שניה היו קיימים מאז ומתמיד, אך עם היווצרות האינטרנט לוחות אלו גדלו באופן משמעותי גם מבחינת גודל וגם מבחינת מגוון. קרה לכם שנכנסתם ללוח מסוים לחפש משהו והלכתם לאיבוד מכל האפשרויות הקיימות? אתם לא היחידים. גם לוחות המשאיות מלאים בפרטים למכירה. יתרון? לעיתים זה יכול דווקא לסרבל את תהליך הבחירה.

סרבול התהליך מקבל משמעות יותר רצינית כאשר מדובר על משאיות יד שניה. כפי שפירטנו קודם, מוכר לא אמין יכול לגרום לכם הפסדים כבדים ולנטרל את היתרון שבקניית משאיות יד שניה. יש משאיות למכירה שמי שקונה אותן יצטרך להשקיע בהן הרבה כסף לאחר הרכישה, על מנת להכשיר אותן לנסיעה בכביש.

ולמרות כל זאת, הנוחיות של לוח משאיות באינטרנט לא ניתנת לערעור. לוח משאיות מאפשר לגולש לראות תמונות של משאיות למכירה ולהשוות מחירים בין מקומות שונים ובנוסף הוא יכול לדעת מי מהמוכרים נותן אחריות למשאית ומי לא.

היתרון בקניית משאיות יד שניה ישר מהיבואן

אם בעבר ניתן היה להתרשם ממשאיות היבואנים רק במגרש החניה שלהם, היום חלק מהם אף מציעים לוחות קטנים של משאיות למכירה דרך האינטרנט. היתרון של לוחות אלה הוא שהקונים לא צריכים להתרוצץ בין מוכר למוכר לאורך החיפוש, ובשלב הקנייה הם יהיו רגועים, משום שמדובר ברכישה מיבואן שלא ינסה לרמות אותם ונותן בדרך כלל גם אחריות.

היתרון בקניית משאיות יד שניה מתעצם בקנייה ישירות מהיבואן. כאמור, קניית משאית יד שניה מהיבואן מספקת אחריות, אך עצם קיום האחריות מספק את הידיעה שהמשאית שאתם קונים עברה את כל הבדיקות הדרושות וטופלה בשיא הרצינות. ומדע זה כך? משום שהיבואן, שעומד מאחורי האחריות למוצר, רוצה שהלקוח יחזור לתיקונים כמה שפחות.

משאיות יד שניה – מהלך משתלם רק לאחר בדיקה מקיפה

קניית משאיות יד שניה יכולה להיות השקעה טובה מאוד, אך היא כרוכה בסיכונים מסוימים. אחת הדרכים הטובות ביותר לנטרל את הסיכונים הללו היא רכישה של משאיות יד שניה מהיבואן. הוא מספק מבחר משאיות ואחריות, כך שתוכלו ליהנות מהיתרון בקניית משאית יד שניה, לחסוך כסף ולא לצאת בנזק.

הכול על משאיות יד שניה, כיצד לחפש ולמצוא משאיות במצב טוב, היתרונות בקניית משאיות יד שנייה ישר מהיבואן, האם בדיקה מקיפה ישתלם לך מבחינת רכישת משאית שנייה ועוד'.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב